Copyright

Op alle foto's rust copyright.
De foto mogen niet zonder schriftelijke(email) toestemming worden gedownload of worden gebruikt. In geval u foto's van mij wilt gebruiken, kunt u contact met mij opnemen via onderstaand mailadres.


buurmeester@gmail.com

vertalen/translation/überzetsen/traducir/traduire/tradurre

donderdag 29 maart 2012


dagje vrijgenomen om me dochter naar maasland te rijden ivm een nieuwe school .naar huis rijden had geen zin dus ik besloot de omgeving een beetje te verkennen en heb hier en daar een kiekje geschoten .het weer was niet optimaal(vrij bewolkt en somber) en ondanks dat je anders zou verwachten was er weinig te zien of veelste ver weg(wat je terug ziet op enkele foto's) en heb ik alles veel moeten croppen.







                                                      gemaakt met de 500 mm lens





de koolmees



deze is niet scherp maar ik vond hem grappig omdat dit koolmeesje zich naar voren liet vallen om weg te vliegen






de mus





de rietgors



de rietgors zong uit volle borst






denk je een leuk plaatje van een inhalige kauw te hebben zie je thuis op je pc dat er gras voor z'n kop zit



kievit




kuifeend




smient









te ver weg en te bewolkt





bonte specht












10 opmerkingen:

  1. Toch nog heel wat vogels voor je lens gekregen.
    Mooi licht bij de eerste beelden, de ochtendstond heeft goud in de mond ;-)
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bart....
    Ondanks het weer heb je toch fraaie foto's gemaakt hoor vind ik
    De close-ups met je tele zijn ten eerste al prachtig en al die
    vogels..ze hoeven per saldo natuurlijk ook niet altijd van zo dichtbij
    gefotografeerd worden...zo als jij ze gefotografeerd heb kun je
    zien in wat voor omgeving ze leven en dat is toch ook wel eens mooi...
    De herten zijn fantastisch....eens wat vaker een daggie vrij nemen!!!

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Bart

    Mijn complimenten voor deze prachtige serie,
    zo afwisselend en super qua scherpte en kleur.
    Het is een genot om hier rustig naar te kijken.

    Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bart.
    de eerste foto's zijn wel erg mooi.
    maar ook al die vogels het is een mooie serie.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bart, leuk om weer eens foto`s te zien van jou!
    Een erg mooie serie, gaaf de Pimpelmees op dat grote paaltje en ook de Herten met de koppie`s bij elkaar zijn errug leuk.
    Mooi fotowerk,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tsja ff weinig tijd he op het moment maar het komt vanzelf weer
      gr,bart

      Verwijderen
  6. Ondanks het sombere weer vind ik je eerste foto's van het riet en het spinneweb toch heel mooi warm van tint. De vogelreeks is prachtig (De mus is volgens mij een heggemus, die zie je nu overal en je hoort hem vooral). De uitbundig zingende rietgors is een plaatje, heel mooi.
    Grote bonte specht, altijd leuk. De twee hertjes met de koppen tegen elkaar heeft ook iets, mooie foto. De wegvliegende koolmees, ondanks onscherpte op de vleugels is toch een hele mooie actie foto.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Bart, al bij al toch een leuk bericht geworden, vooral het meesje dat op het juiste moment (voor jou) weg vliegt.

    groet Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Bert,

    Ondanks het mindere weer, heb je er toch fraaie foto's weten uit te halen. Leuk om weer een blog van je te zien.

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap werkelijk dat ik deze gemist heb Bart?!?!?!?

    ik zie je advertentie binnekomen van die body en ik kijk op verdere berichten kom ik deze ook tegen.

    Maar wat een verscghillende dieren en vogeltjes. Echt weer geneiten dit en je specht vind ik super.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je mijn blogspot bezoekt en bedankt dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik stel altijd prijs op een eerlijke oprechte mening ook als deze negatief is,heb je verbeter puntjes dan hoor ik ze graag van je
BEDANKT VOOR JE BEZOEK en hopenlijk tot ziens