Copyright

Op alle foto's rust copyright.
De foto mogen niet zonder schriftelijke(email) toestemming worden gedownload of worden gebruikt. In geval u foto's van mij wilt gebruiken, kunt u contact met mij opnemen via onderstaand mailadres.


buurmeester@gmail.com

vertalen/translation/überzetsen/traducir/traduire/tradurre

zondag 29 april 2012

tsja wat zal ik hier bij vertellen
dit zijn proefopnames van mijn nieuwe toestelletje een 1d3
dus wat huis tuin en keuke opnames

deze ekster heb ik door het raam genomen




deze zwaan in de rotte



dit konijntje in het lage bergsche bos





deze merel gewoon in de wijk



deze putters in battenoord



 deze merel ook in battenoord vond het contrast wel grappig zo



dit koolmeesje zat heerlijk van een wormpje te genieten



(helaas op dit moment weinig tijd om bij andere te reageren vanwege de voorbereidingen van een aantal bruiloften sorry)

9 opmerkingen:

  1. Hoi Bart
    huis tuin en keuken foto's kunnen ook heel mooi zijn.
    je nieuwe camera maakt wel mooie foto's en mooi van kleur,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De putters, wow, wat heb je die mooi in hun omgeving op de kiek gezet. Met deze camera kom je er wel, maakt mooie opname's hoor. Heel veel plezier met de voorbereidingen, altijd leuk om hier mee bezig te zijn..

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon uitstekende opnames Bart..... merel in de boom en de merel in contrast vind ik erg gaaf.

    veel plezier met je nieuwe camera.

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bart....

    Ziet er prima uit dat nieuwe speeltje...
    Je foto's zijn mooi scherp, maar dat ligt ook aan de man achter de
    camera..ziet er veel belovend uit...

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Bart, had je nog een paar knaken in de keukenla liggen?

    Mooie camera en nu al zeer mooie platen.
    Dat gaat nog wat worden.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Bart
    prachtige proef opnamens dat beloof wat gefeliciteerd met je camera.
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Bart,

    ik vind het werkelijk superfoto's van die
    vogels in contrast met de prachtige lucht.
    En proefopnames of niet, deze serie laat het
    in elk geval niet merken.

    Dat konijntje ook al zo scherp en mooi van kleur.
    Werkelijk hele mooi "proefopnames" Bart.

    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello
    Wonderful picture's.
    Have a nice day tomorrow.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De merel en de Koolmees opnames zijn mijn favoriet. Fraaie platen van je nieuwe aanwinst alvast.

    Gr,

    REmco

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je mijn blogspot bezoekt en bedankt dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik stel altijd prijs op een eerlijke oprechte mening ook als deze negatief is,heb je verbeter puntjes dan hoor ik ze graag van je
BEDANKT VOOR JE BEZOEK en hopenlijk tot ziens