Copyright

Op alle foto's rust copyright.
De foto mogen niet zonder schriftelijke(email) toestemming worden gedownload of worden gebruikt. In geval u foto's van mij wilt gebruiken, kunt u contact met mij opnemen via onderstaand mailadres.


buurmeester@gmail.com

vertalen/translation/überzetsen/traducir/traduire/tradurre

dinsdag 16 augustus 2011

faunapark flakkee deel 1

afgelopen zondag was er in fauna park flakkee een demo van roofvolgels en uilen
ben vergeten de naam van de liefhebbers te noteren maar zodra ik die weet pas ik het verhaaltje aan
de kinderen konden uilenballen en veren voor eeen prikje kopen en dat geld werd dan weer aan de vogels besteed
ik deel dit blog in 2-en anders word het te lang

me dochter met een buizerd









10 opmerkingen:

  1. Hallo Bart

    Mooie opnames.
    En zeker die van je dochter.
    Gr. Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bart, mooie plaatjes van de Roofvogels!
    Je hebt je kans om roofvogels te fotograferen goed gepakt, wat zijn ze mooi zo dichtbij.
    Om er een uit te lichten, het uiltje met de donkere ogen, wat een leuk beestje.
    Je dochter ook een mooie meid.
    Een heel leuke serie en kom maar op met de rest.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bart,

    Ik vind met name de steenuil (MG0255) erg mooi geworden. Vooral omdat je niet kunt zien dat het om een 'tamme' vogel gaat. De kerkuil (eennalaatste foto) is erg mooi belicht maar die banden om de poten maken 'm dan voor mij weer minder dan die steenuil.

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fraaie opnames Bart.... ik hou echt van zulke platen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige opnamens Bart
    ik heb zitten te genieten,super
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Bart, mooie foto's van de Roofvogels.
    het is een leuke serie geworden.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtdieren, je hebt er mooie beelden van gemaakt Bart.
    groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Bart, heb dit onlangs ook mogen doen en vondt het een superervaring, omdat je zo dicht bij kan komen,
    dat steenuiltje vindt ik helemaal top. mooie uitdrukking heeft die

    Groet
    André

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige serie
    En de Kerkuil..Ja ik heb hem één keer in het wild kunnen fotograferen...Maar zo is hij helemaal top..Een geweldige voge.
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je met IE op mijn blog komt, dan kun je wel voglen. Ik snap zelf ook niet hoe het zit, maar het is even niet anders.

    Groetjes, Helma

    http://helmanatuurfotos.blogspot.com/

    Ik kan in IE hier niet reageren dus doe dat even met mijn andere blog.

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je mijn blogspot bezoekt en bedankt dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik stel altijd prijs op een eerlijke oprechte mening ook als deze negatief is,heb je verbeter puntjes dan hoor ik ze graag van je
BEDANKT VOOR JE BEZOEK en hopenlijk tot ziens